نفس ما محمد پارسا نفس ما محمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
عسل ما هلن عسل ما هلن ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نی نی 213

جایزه پسرخوب مامان بودن!!!!!!!!!

1392/2/19 12:51
نویسنده : زهرا بانو
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

                smiley                   smiley                   smiley                           

 

امروز بعد از دانشگاه از میدون انقلاب یه جوچوی ناز حنایی واسه محمد حسین خریدم

 

بخاطر همه کمکهایی که تو کارای خونه بهم میکنه و پسر خیلی خوبیه بهش جایزه دادم

 

نمیدونیدچه ذوقی میکرد اولش که زبونش بند اومده بود! از خوشحالی بالا و پایین پرید

 

 خودشو توبغلم انداخت و جوجو طلا رو برد تو اتاقش

 

تاشب مشغول بازی بودیم و جوجو رو خوابوندیم و شام خوردیم .

 

امروزم گذشت تا 5شنبه وااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی مونده..........

.انگار عقربه های ساعت کند شدند

دلم تنگ شده امروز به مامان زنگ زدم بهونه گیری کردم!

 گفتم اینجا خیلی تنهاییم ...نی نی شبا بیدارم میکنه....پاهام ورم کرده....

حوصله آشپزی ندارم....

 

علی چرا نیس؟! ...........چرا آسانسور نداریم ؟...خسته شدم از این همه پله !

 

چرا درسا سخته ؟! چرا نمیاین پیش ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

کلی قربون صدقه ام رفت که چجوری بیام اینهمه راه از شیراز تا تهران ؟

دوباره باید برگردم

 

یه بارگی برا زایمانت بیام بهتره دیگه پیشت بمونم تا بچه به دنیا بیاد!

 برابچه خیاطی کردیم و یه عالمه لباس کوچولو دوختیم یه چند دست

هم آماده براش گرفتم و.....

 

 خوشحال بودم که بالاخره راضی شد بیاد اینجا

 

آخه همش میگفت بیا شیراز یکماه آخرو .بچه که دنیا اومد و آب چله

رو زدیم برگرد اما علی قبول نمیکرد که بدون تو ما چکارکنیم ؟

 خودمم با اینکه حسابی مامانی هستم  اما گمون نکنم طاقت

 

این همه دوری رو داشتم . مامان دو بار دیگه هم زنگ زد

 تو کلاس بودم آخر شبم زنگ زد گفت خوابیدی؟

 

گفتم دارم میخوابم .خیلی دوستش دارم

خدا همه مادرا رو حفظ کنه بی همتا هستند واقعا .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی 213 می باشد